S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3BALÍKOVNAMilí zákazníci, nově je v našem eshopu možnost vyzvednutí balíčku v síti Balíkovna.... arr3České kapesníkyNově v nabídce kvalitní kapesníky ETEX Hořice... arr3OSOBNÍ PŘEVZETÍNOVINKA-Vážení zákazníci, nově nabízíme možnost osobního odběru na adrese Bílá 43(okr.Liberec).... arr3Ekologické tašky ECOZZNově nabízíme kvalitní ekologické tašky od českého výrobce ECOZZ...

KONTAKTY

Klára Bínová
Bílá 43
463 43, Český Dub
tel: +420 737 76 66 46 PO-PÁ 8-16 hodin
napište nám
IČO 74108492
labakan-shop@email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Jaký způsob dodání zboží preferujete?

Česká pošta 46% PPL 20% Uloženka 17% Osobní odběr 17%

 

 

 

 


 

 


 


 



OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.labakan-shop.cz(dále jen internetový obchod), který provozuje Klára Bínová, Bílá 43, 463 43, Český Dub,  IČ 74108492, DIČ CZ7859193452 . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Tyto podmínky jsou pro obě strany závazné.

2. Práva a povinnosti prodávajícího

a) Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co nejkratším možném termínu a dodat na adresu kupujícího.

b) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo kupující neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

c) Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

3. Práva a povinnosti kupujícího

a) Kupující je povinen, v případě požadavku doručení zboží na dodací adresu, uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno.

b) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu včetně případné ceny za dodávku zboží. Pokud nebude objednávka, která bude zaslána dobírkou, vyzvednuta, budou zákazníkovi účtovány vynaložené náklady- manipulační poplatek. V případě, že zákazník nezaplatí manipulační poplatek, dále předáváme celou záležitost k vymáhání právní kanceláři.  V případě porušení obch. podmínek (např. nevyzvednutí dobírky, neuhrazení zboží) dává zákazník souhlas s umístěním jeho jména na seznamu nespolehlivých zákazníků na www.nespolehlivizakaznici.cz . Z této databáze jméno odstraníme po uhrazení dluhu.

d)doprava zdarma se vztahuje na objednávky nad 1900 Kč. V případě, že vracíte část zboží z objednávky a hodnota ponechaného zboží bude nižší než hranice poštovného zdarma, bude poštovné (dle vámi vybrané platby a dopravy)  doúčtováno.

4. Objednávání zboží

Odesláním objednávky daného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem tohoto internetového obchodu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění potřebných údajů v objednávkovém formuláři. Každou vaši objednávku potvrdíme e-mailem nebo telefonicky do druhého dne. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny.

5. Dodací podmínky

Objednávka vytvořená zákazníkem v internetovém obchodě je pro zákazníka i pro nás závazná a bude realizována přepravní službou České pošty.

a) Pokud je zboží na skladě, zboží odesíláme při dobírce do 3 prac.dnů, při platbě na účet odesíláme zboží po připsání platby na účet.

b) Pokud není zboží na skladě, dodací lhůta je 14 dní.

c) Pokud je zboží u dodavatele vyprodané, dodací lhůta je delší. Podrobnější informace vám sdělíme e-mailem nebo elektronicky.

Zboží bude doručeno na Vámi uvedenou adresu. O odeslání zboží budete informováni e-mailem nebo sms zprávou.

6. Cena zboží

Veškeré ceny zboží a služeb v internetovém obchodě jsou uvedené včetně DPH. S celkovou cenou zboží (včetně balného, nákladů na dopravu a uplatněných slev) je kupující seznámen ještě před závazným objednáním. Prodávající si vyhrazuje možnost změny ceny zboží, a to bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna ceny však nemá vliv na již uzavřené objednávky.

7. Způsob platby a ceník dopravy

Kupující má právo zvolit si způsob platby:

a) Bankovní převod na účet číslo 2200208980/2010, při potvrzovacím e-mailu obdržíte variabilní symbol pro snadnější identifikaci platby. Splatnost 10 dní. Pokud se tak nestane, vaše objednávka bude bez upozornění zrušena. Platba převodem na účet je bez poplatku.

b) Dobírka – platba při převzetí balíku, poplatek 40 Kč, platba se přičítá k ceně poštovného.

Zboží zasíláme:

 

a) Doporučená zásilka-při nákupu do 500 kč(musí odpovídat rozměry pro doporučenou zásilku)

b) Cenný balík-při nákupu nad 500 kč(balík pojištěný nad částku 500 kč)

 

Balné je ve všech případech zdarma, stejně jako poštovné při nákupu nad 1900,- Kč je zdarma.

 

8.1 Právo odstoupit od smlouvy

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni , kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat prodávajícího (Klára Bínová, Bílá 43, 463 43, Český Dub, labakan-shop@email.cz) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát
Klára Bínová, Bílá 43, 463 43, Český Dub

labakan-shop@email.cz

Oznamujiže tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum objednání:

Datum obdržení:

Jméno a příjmení:

Adresa:

Podpis:

Datum:

 

8.2 Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).  Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodejce není povinnen vrátit platbu dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce (vrácení peněz bankovním převodem), pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

a) Převzetí zboží

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na adresu: Klára Bínová, Bílá 43, 463 43, Český Dub. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s převzetím zboží

Náklady na vrácení zboží nese v plné výši kupující.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Při vrácení zboží volte vhodný obal, nejlép (můžete použít obal ve kterém vám zboží došlo). V případě zaslání částky na vaši adresu poštovní poukázkou C,  si účtujeme poplatek 60 Kč za poukázku a administraci s tím spojenou. Vrácení částky na bankovní účet je zdarma.

Doprava zdarma se vztahuje na objednávky nad 1900 Kč. V případě, že vracíte část zboží z objednávky a hodnota ponechaného zboží bude nižší než hranice poštovného zdarma, bude poštovné (dle vámi vybrané platby a dopravy) doúčtováno.

9. Záruka a reklamační řád

Záruka spotřebního zboží v našem internetovém obchodě je 24 měsíců a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Jako záruční list, pokud není od výrobce přiložen, slouží doklad o zaplacení, který vám bude zaslán se zbožím.

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku při převzetí od přepravce zda je nepoškozená. Pokud kupující zjistí závady na zásilce, je povinen uplatnit reklamaci u přepravce a sepsat s ním o tom protokol. Prodávající nenese zodpovědnost za vady vzniklé během přepravy.

Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí zboží v záruční době. Jde-li o vadu, která je odstranitelná, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to vzhledem k k povaze zboží možné, může kupující požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. Lhůta na vyřízení reklamace je stanovena zákonem a činí 30 dní. V případě nedodržení zákonem stanovené lhůty má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.

Záruka se nevztahuje opotřebení zboží při jeho obvyklém používání, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé používáním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.

Pokud nějakou vadu během řádného používání zboží zjistíte, kontaktujte nás, prosím, a my vás budeme informovat o následném postupu, zejména o tom, kdy a kam má kupující na vlastní náklady zboží doručit. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzata. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující doložil doklad o koupi zboží reklamovaného výrobku.

10. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. února 2016.